Ga naar de inhoud
Bangelijk efficient
Bangelijk snel
Bangelijk veel energie
Bangelijk gepassioneerd
Bangelijk verrassend
Bangelijk communicatief

Relax, wij doen de rest.

Het Autosalon is de perfecte periode voor Top Motors om hun aanbod in de kijker te zetten. Dit jaar vroegen ze ons om mee te denken over een origineel concept waarbij we werken in 3 fases: awareness, consideration en leads. Het uiteindelijke doel? Zoveel mogelijk mensen naar hun showrooms krijgen.

Een concept dat aanvoelt als thuiskomen

Bij Top Motors draait alles om comfort en vertrouwen. Dat inspireerde ons tot een concept waarin je je zo op je gemak voelt, dat het lijkt alsof je thuis bent. Onder de slogan “Relax: wij doen de rest” ontwikkelden we een visueel en inhoudelijk sterk verhaal.

We zien een dame wegdromen in de showroom, tot een medewerker haar wakker maakt met de melding dat haar wagen klaar staat. De boodschap is duidelijk: bij Top Motors blijft stress buiten.

Sterke visuals verdienen een krachtig mediaplan

Met gerichte advertenties op Meta vergroten we het bereik en verzamelen we waardevolle leads. Via Google Ads en YouTube bereiken we zowel lokale klanten als actieve zoekers, terwijl opvallende advertenties in de Krant van West-Vlaanderen en De Zondag de zichtbaarheid versterken. Daarnaast zorgen displaycampagnes met banners op regionale nieuwssites ervoor dat Top Motors top-of-mind blijft bij het doelpubliek.

Als extraatje voorzien we een e-mailhandtekening in de campagnestijl, zodat de boodschap bij elke digitale interactie wordt versterkt. Daarnaast zorgt een flyer in de offertemap ervoor dat de campagne ook offline blijft hangen en een blijvende indruk maakt.

Het resultaat

Na anderhalve maand campagne voeren, is het resultaat meer dan geslaagd. Naast de vele websitebezoekers zijn er, in vergelijking met het Autosalon vorig jaar, significante stijgingen in de belangrijkste conversies:

  • Het aantal geboekte verkoopsafspraken steeg met 31%.
  • De offerteaanvragen gingen de lucht in met een stijging van 77%.
  • Het aantal afspraken voor een testrit steeg ten slotte met 47%.

Zin om samen een project aan te gaan? Contacteer ons vrijblijvend en we komen graag eens langs.