Ga naar de inhoud

Het Babyhuis

Angie van Het Babyhuis is fiere mama van 2 flinke zonen, Vince & Jake. Tijdens haar zwangerschap vond zij het fantastisch om haar kleintjes te zien groeien in haar buik. Deze warme momentjes wou ze graag delen met anderen. En zo werd ‘Het Babyhuis’ geboren. Hier kunnen (toekomstige) ouders hun kleintje zien groeien via een pretecho of de familieband versterken met een baby wellness.

Meten is weten

Een goede advertentiecampagne is gebouwd op goede data. Daarom hechten wij veel belang aan de voorbereiding. Tijdens de opstartfase optimaliseren we de advertentiekanalen en de website, meten we alle bezoekers en stellen we doelen in. Hoe meer gegevens we hebben, hoe gerichter we kunnen adverteren. Ons doel is niet zoveel mogelijk mensen bereiken, maar de juiste mensen bereiken.

Optimalisatie

Goed begonnen is half gewonnen. Nu is het kwestie van onze campagnes te optimaliseren. We passen de beelden en copy aan, sleutelen aan onze doelgroepen en zoekwoorden en geven onze campagnes meer richting. Het resultaat: Een constante stroom nieuwe klanten en afspraken én een goed gevulde agenda!

Advertising campagnes

We meten en we weten. Tijd om te adverteren. We creëerden 2 Meta-leadcampagne en Google Ads campagnes: Pretecho & Babyspa. Dankzij een recente fotoshoot beschikten we over een hele hoop prachtige foto’s. Onder het motto: ‘Eén beeld zegt meer dan duizend woorden’ maakten we met deze beelden verschillende foto- en carrouseladvertenties. Deze advertenties spelen vooral de troeven van Het Babyhuis uit: de locatie, het interieur en de sfeer. Binnen korte tijd zagen we de eerste leads binnenkomen, die nu maandelijks de agenda van Angie vullen.

Romanie
Marketeer

Samenwerken?

Neem vrijblijvend contact met ons op – we komen graag langs, of je bent welkom bij ons op kantoor om de mogelijkheden te bespreken!