Ga naar de inhoud
Bangelijk verrassend
Bangelijk efficient
Bangelijk communicatief
Bangelijk gepassioneerd
Bangelijk veel energie
Bangelijk snel

Workwear to boost your image.

Condor Safety breidt uit met een nieuw merk werkkledij: SYNQ, en de bijhorende collectie SYNQ & Stretch. Onder de slogan ‘Workwear to boost your image‘ lanceerden we een doordacht B2B-concept ter lancering van het nieuwe innovatieve merk, nu beschikbaar bij Condor Safety.

  • Logo
  • PMS
  • Drukwerk

Onder het motto ‘ervaar zelf het verschil’ ontwikkelden we de Condor doos om bedrijven in de regio kennis te laten maken met het nieuwe productgamma. Elke doos bevatte een gratis werkbroek met bijhorende folder met informatie over de SYNQ & Stretch-werkkledij en het Condor Kledij Management Systeem (KMS). Met dit systeem kunnen bedrijven eenvoudig de werkkledij van hun medewerkers beheren – een efficiënte oplossing voor elk bedrijf.

Naast de ontwikkeling van de doos hebben we een breed scala aan marketingmiddelen ingezet:

Advertentie met wedstrijd

Een visueel sterke advertentie in een vaktijdschrift, met een call-to-action naar de landingspagina www.meerstretch.be. Op deze manier betrokken we de volgers van Condor op een interactieve manier met het nieuwe merk — door middel van een leuke wedstrijd waarmee ze één van de nieuwe broeken konden winnen.

Gerichte mailings met Mailchimp

Door middel van strategisch opgemaakte nieuwsbrieven, werden klanten van Condor persoonlijk op de hoogte gesteld van de nieuwe collectie. Hierdoor kregen ze net wat eerder de kans om de SYNQ & Stretch kledij op de kop te tikken.

Productfotografie

Naast de beelden geleverd door de leverancier, zette Condor evenals een fotoshoot op poten. Deze fotoshoot richtte de lens specifiek op de groene collectie, speciaal gemaakt voor de groensector. En de modellen? Geplukt uit Condor’s eigen team!

Zin om samen een project aan te gaan? Contacteer ons vrijblijvend en we komen graag eens langs.